Monday, September 1, 2014

WALIMATUL'URUS SEPUPU..

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah pada tanggal 30 Ogos sepupu saya Cik Julia dah pun selamat bertukar status ke Pn. Julia.. tahniah wahai sepupuku, welcome to the club:) Alhamdulillah dengan pernikahan mereka telah berjaya menewaskan segala godaan dan hasutan syaitanirrojim..

Majlis pernikahan mereka berlangsung seawal jam 8 pagi.. awal yang amat okey, saya bersiap pagi tu dah macam bersiap nak pergi sekolah pula awal-awal pagi. Walaupun masa sampai rombongan pihak lelaki sudah berada di rumah pihak perempuan, tapi saya tetap tak terlewat sebab acara belum mula lagi.. sedetik pun saya tak terlewat mengikuti majlis penuh keberkatan itu:)


Masa ni mempelai tengah dengar khutbah nikah..


Saat akad nikah berlangsung


Penyerahan mas kahwin


Mempelai dengan ibu masing-masing serta mak dan makcik saya:)




Keluarga pengantin lelaki


Kamilah keluarga pengantin perempuan..yang lain sibuk kat dapur, hehe


Bidan terjun..tiba-tiba je sepupu minta saya tolong ukirkan inai, haha..inilah hasilnya


Sempat lagi bergambar dengan anak sepupu.. baby echa yang comel


Kakak sepupu cik mimi pun nak bergambar juga dengan baby echa

Didoakan semoga mahligai yang dibina kedua mempelai kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan semoga kedua mereka dikurniakan cahaya mata penyejuk hati yang soleh dan solehah..amin! Wahai pengantin, doakan saya juga ya.. haha.




No comments:

Post a Comment