Tuesday, September 9, 2014

SIAPA TAK PERNAH MAIN??

Bismillahirrahmanirrahim...

Hujung minggu baru-baru ni, kami suami isteri dengan para ipar duai sepakat bermain permainan yang sudah lama ditinggalkan..konon-konon menggamit nostalgia lalu lah, haha. Biarpun agak sedikit penat seharian membeli barang untuk program sekolah dengan abang, saya tak mau ketinggalan bermain..dah hampir tengah malam tapi gigih juga bawa baby bermain, hehe.

Malam tu kami bermain cukup korum..ngam-ngam 4 pemain. Saya pula relakan diri jadi banker, dapat pegang duit wooo..siapa tak nak kan biarpun cuma yang palsu, haha. Kami bermain dengan jayanya sampai jam12 tengah malam tak silap kot..

tadaa...

ni lah duit-duit yang saya si banker pegang, haha.


Siapa yang tak pernah main jutaria ni memang rugilah..bagus sangat untuk memperkasakan lagi matematik & ilmu perniagaan, hehe. Selain tu juga dapat mengeratkan hubungan silaturrahim sesama pemain..

Selamat mencuba!

0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP