Monday, September 29, 2014

GIVEAWAY: JUBAH DRESS CANTIK BY ARIESCAPE SHOPPE

Bismillahirrahmanirrahim...


Alhamdulillah sempat lagilah hendaknya sertai giveaway ni di penghujung waktu..hehe. Tinggal beberapa jam lagi sebelum giveaway ni tamat..fuhh, harap sempat. Tanpa buang masa yang tak seberapa nak ada ni, dengan lajunya juga saya terus jawab je sejujurnya kenapa saya rasa saya layak menang dress dari ariescape shoppe..hehe.

Jawapannya ialah:

Sebab saya memang peminat dress, jubah dan yang sewaktu dengannya..kalau boleh nak pakai dress atau jubah je hari-hari pergi sekolah :) Sebelum ni saya akan pakai dress atau jubah setiap hari jumaat dan bila ada majlis-majlis tertentu..dahlah dress dengan jubah tak banyak, tak dapat nak pakai selalu. Sekarang ni bila tengah mengandung, lagilah rasa yang dress serta jubah ni sangat-sangat diperlukan untuk kegunaan seharian. Bukan untuk kegunaan mingguan lagi tau seperti sebelum ni tapi harian..nampak tak betapa pentingnya dress dan jubah di situ. Sekarang ni pun memang tengah usaha lagi menambah koleksi dress dan jubah yang ada tapi maklumlah ibu mengandung yang sorang ni, bukan sembarang dress dan jubah boleh sarung.. wawawa.

Maka bila saya dah menang dress dari Ariescape Shoppe nanti, bolehlah saya ulang beli pula sehingga baby dah lahir..mana tau boleh jadi butik favourite kan..lalala. Sebabnya memang sangat-sangat perlu dress, jubah dan busana muslimah semua ni untuk kegunaan harian ke tempat kerja hari-hari. Sambil-sambil tu bolehlah saya tolong promosikan dekat rakan-rakan guru sekalian alam nanti.. hehe.

Saya paling minat design dress yang macam ni..ringkas tapi menarik, Dah lama saya idam-idamkan..kalaulah dapat sehelai, fuhh, syukur yang amat sangat..biiznillah:)

Design ni macam sangat friendly untuk bf mom kan?? saya suka sangat!

Akhir kalam..siapa nak join masih sempat lagi. Klik je dekat banner atas ye :) tadaaa..

No comments:

Post a Comment