Tuesday, January 6, 2015

ENTRI 3HB..

Bismillahirrahmanirrahim...

Rasa macam dah basi sangat entri ni tapi nak buat macam mana, ni kira entri wajib kena update tau..biar lambat pun tapi kena juga update. Pertama sekali pada 3hb baru ni bersamaan dengan 12 Rabiulawal ialah hari kelahiran nabi kita, Nabi Muhammad SAW..alhamdulillah syukur kita masih berpeluang menyambut maulid nabi dan masih berkesempatan untuk berselawat kepada baginda SAW.



*Sumber google*


Keduanya pula..tarikh 3hb itu pula kebetulan tarikh hari lahir abang. Kalau tahun lalu, hari lahir abang kami sambut selepas seminggu bergelar suami isteri..tahun ni pula hari lahir abang kami sambut dalam sebulan lebih lagi ahli keluarga baru kami lahir menjengah dunia..insyaAllah.


Selamat hari lahir abang..doa sayang untuk abang semoga abang dikurniakan kesihatan yang baik, peribadi yang baik, mendapat rahmat dan hidayah yang tidak terhingga darinya serta menjadi suami dan bakal abi yang mithali juga dikurniakan rezeki yang baik..doa yang baik-baik semua untuk abang, aminnnnn! Terima kasih abang kerana menjadi suami yang baik selama ni..sayang abang sangat-sangat yang tidak terhingga..

Sedih rasanya sebab tak dapat nak buat suprise birtday untuk abang tahun ni..kebetulan awal tahun ni sedikit sibuk dan ditambah pula dengan saya yang semakin tidak larat ketika ini..maka ucapan hari lahir untuk abang saya ucapkan padanya sebelum tidur ketika melewati detik 12 tengah malam yang lalu dan saya katakan pada abang, 'minggu depan kita pergi KK kita sambut birthday abang di sana ya?'..macam tu pun boleh lah kan, hehe. Cuma dah ada plan nak buat suprise belikan abang 'sesuatu' yang memang abang nak..insyaAllah semoga dipermudahkanNya, amin.

No comments:

Post a Comment