Wednesday, December 10, 2014

SMARTPHONE BARUUUUU...

Bismillahirrahmpembukaani..

Agak lama juga rasanya tak update blog..almaklum cuti sekolah, maka kalau boleh semua aktiviti pun kena cuti juga..lalala.

Tapi percayalah, di sebalik blog yang tidak berupdate ini, ada beberapa entri yang tengah beratur tunggu giliran bila nak kena publish..haha.

Entri pembukaan di bulan disember ni pun umpama perasmian untuk my smartphone..kononnya cuba try test update blog guna my oppo, lalala (ingatkan apa tadi..oppo je).


Nah..tu dia, akhirnya hana farhana dah terjebak dengan dunia gadget..haha. Siap dengan power bank Samsung lagi. Lepas ni dah tak kacau samsung tab 4 abang dah..:-)

Puas hati dengan model ni sebab kamera sangat berbaloi-baloi..cuma kecil sikit banding tab 4 abang yang selalu saya berteduh kasih..

Alhamdulillah..rezeki ni nak kongsi dengan baby yang akan lahir tak lama dah lagi. Syukran ya Rabb..alhamdulillah atas nikmat ini :-)

1 comment:

  1. Wah! Best tu hana dapat guna smartphone jenama oppo. Hehe... Boleh update blog selalu. Tak sabar nak tunggu cerita Hana dan baby. Jaga kandungan tau :)

    ReplyDelete