Monday, December 22, 2014

MAJALAH UTAMA SETIAP BULAN

Bismillahirrahmanirrahim...

Sejak mengandung, ni memang jadi majalah utama bacaan setiap bulan. Tak rugi beli dan baca, banyak sangat info baru..kadang info yang saya sendiri tak pernah tau dan tak pernah terfikir. Nak-nak lagi yang tak pernah ada pengalaman jadi ibu macam saya ni..memang sangat memerlukan bahan bacaan macam ni. 

Ini bukan entri berbayar untuk promote majalah tau..ni memang serius saya nak share pengalaman bersama majalah ni..Hehe.


Semestinya majalah pa&ma..ni antara koleksi sepanjang mengandung yang saya dah kumpul. Semangat baca sebab tak sabar nak tunggu keluaran seterusnya pula. Ni siap dah beli yang januari punya lagi..lalala. Paling tak tahan bila tengok ramai baby comel amat dalam majalah ni..serius sangat geram tau.

Untuk ibu-ibu dan bakal ibu sekalian, kalau tak ada lagi koleksi pa&ma ni jomlah adakan juga koleksi tu sekarang ye..berbaloi-baloi :-)

0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP