Thursday, December 11, 2014

WALIMATULURUS DI SANA SINI

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah pada kesempatan yang ada ni di samping ada sedikit kerajinan maka terpublish jugalah entri ini akhirnya.. hehe. Biarpun semua saya kumpulkan sekali saja dalam satu entri..

Majlis perkahwinan pertama ialah sepupu abang..rumah selang sebuah je dengan rumah mertua. Perkahwinan antara Mohd Nuh dan Norfadziedah..:)




Majlis kedua pula ialah perkahwinan antara Mohd Norhizwan dan Masnah..Hizwan rakan sekolah saya dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5 dan sahabat abang juga..Masnah pula orang kampung saya:)




Majlis ketiga pula ialah kawan sekelas abang masa tingkatan 6 dulu..salwani namanya. Nama pasangannya tu saya tak ingat pula, hehe. Seronok pergi majlis ni sebab dapat berkenalan dengan kawan-kawan abang..semua best!


Gigihlah mak buyung naik atas pentas nak bergambar dengan pengantin..haha. Tak mengapalah..bukan selalu kan:)

Syukur alhamdulillah semua dah selamat diijabkabul..semoga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga akhir hayat dan beroleh keberkatan dari-Nya..amin. Seronok je tengok pasangan pengantin..teringat masa kita kahwin dulu, haha.

Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wajama'a 'alaikuma fi khair..

1 comments:

  1. Wah! Bestnya Hana pergi kenduri kawin kawan. Siap bergambar lagi. Time gini je kita boleh jumpa kawan2 zaman sekolah menengah dulu kan...

    ReplyDelete

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP