Thursday, December 11, 2014

CUTI SEKALI SEKALA

Bismillahirrahmanirrahim...

Selalunya bila cuti, orang akan balik kampung..tapi lain pula saya dengan abang. Kami bercuti ke bandar pula..lalala. Dah nama pun sekali sekala kan..lagipun selama ni memang duduk kat kampung, itu yang mencari angin bandar yang tak berapa segar pula..

Lagipun sambil bercuti sebenarnya kami ada misi..hehe. Misi melengkapkan barang kelengkapan baby..yeah:) Siap dengan bajet dan jadual destinasi yang cukup padat lagi tau..bukan main-main pergi bercuti ni. Kami habiskan 4 hari sepenuhnya tu untuk bersantai sambil membeli belah..tambah pula hujung tahun macam ni banyak sale..so, kena lah rebut peluang yang ada:)

Tapi tak nak share dulu hasil beli belah kami tu dalam entri ni..insyaAllah saya akan share dalam entri lain. Entri ni just untuk aktiviti santai kami saja..lalalala.


Nah..kita mulakan dengan breakfast dari courtyard hotel..



Sempat jumpa cikgu mardiana..kawan yang dah pindah balik ke penang.



View waktu pagi dari courtyard hotel..



Lagi view dari sisi 1Borneo..



Tiba-tiba menyelit gambar orang tu..haha



Nah..makan lagi. Yang pasti sayap ayam TLC ni memang sedap!

Gambar memang tak banyak sebab fokus kami ialah membeli belah..nak gambar yang banyak, ada dalam entri seterusnya. Alhamdulillah memasuki kandungan 7 bulan saya masih larat dan mampu lagi berjalan dan membeli belah tak ingat dunia..haha. Syukur sangat-sangat ya Allah atas nikmat kesihatan ini:)


No comments:

Post a Comment