Thursday, December 18, 2014

SANAH HELWAH ANAK-ANAK SAUDARAKU:)

Bismillahirrahmanirrahim...

Sempena hari lahir puteri yang ke 4 tahun 12hb hari tu, kakak ipar dan keluarga mertua yang lain sepakat lah nak celebrate sikit hari lahir dia tu..sambil-sambil nak raikan juga cici yang birthdaynya sudah berlalu berbulan yang lalu. Kasihan kata kak ipar sebab dia tak pernah lagi merasa sambut birthday dengan kek segala..itu yang semua setuju nak raikan 2 budak kecik tu..hehe.

Kek dua-dua untuk cici dan puteri *kami* decide buat sendiri sebab ipar-ipar memang terror bab buat kek..serius sedap. Kita yang mak buyung ni tolong hias dan komen je lah sambil tolong makan..haha.


Kat sebelah sini ada ramai lagi..ni sebahagian je yang masuk dalam gambar.



Ini kek birthday girl..tapi stickernya ben10 pula, hehe. Saya dan abang ikut deco kek ni la..



Ni hasilnya kat dalam setelah dipotong..



Ini kek cici..budak kecik yang saja join bagi meriah majlis, hehe. Kek dia ni sedap..paling cepat habis sebab cheese kek kan. Mak dia sendiri yang bakar dan deco kek ni:)



Tu dia terserlah cheese..



Tengoklah tu 2 orang yang tak menyabar nak potong kek



Tiba-tiba kek menjadi 3..puteri nak juga kek yang beli, itulah dia yang kat tengah tu. Kek buah..



Cantikkan semuanya..rasanya pun seindah parasnya juga:) Nyam-nyam..

Buat puteri dan tak ketinggalan juga cici walaupun birthday dah lepas berbulan-bulan..selamat hari lahir untuk 4 dan 3 tahun. Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan solehah serta menguntungkan orang tua..Semoga ikatan kekeluargaan antara kita terus akrab dan kehidupan kita seharian diberkati yang Esa..amin.

No comments:

Post a Comment