Monday, November 17, 2014

PERTAMA KALI BERJAUHAN..

Bismillahirrahmanirrahim...

Selama hampir 11 bulan kami bersama, saya dan abang tak pernah berjauhan..pergi kerja sama-sama, buat kerja sekolah kat bilik sama-sama dan pergi mana-mana pun mesti selalu bersama. Tapi minggu ni kami terpaksa terima hakikat untuk berjauhan sementara waktu..sebenarnya 3 hari 2 malam je pun tapi rasa macam bertahun kot..wawawa.

Sebab saya kena hadiri kursus guru baharu kat KK, maka abang terpaksa saya tinggalkan..kalau abang tak kerja boleh je kot nak bawa abang sekali berkepit 24 jam tapi apakan daya. Sedih sangat rasa hati masa berpisah dengan abang kat hotel tadi..wawawa.

Terharu dan gembira campur-campur bila abang sanggup ajak datang awal ke KK semata-mata nak belikan kasut untuk saya guna sempena kursus..kasut yang sesuai untuk pergerakan saya dan baby:) Syukran abang..sayang abang hingga akhir hayat.


Kasut pilihan abang..pakai dengan seluar pun ok. 2 dalam 1..



Gambar bersama sebelum berpisah sekejap..wawawa

Tak seronok langsung pergi kursus tapi hati dan perasaan tinggal kat rumah..rasa nak sangat cepat berlalu 3 hari ni supaya cepat dapat jumpa abang.. haha. Macam terlebih sudah pula dah..tapi yang bestnya dalam kursus ni saya jumpa seseorang yang dirindui, hehe. Next entri saya update siapakah yang dirindui itu..hehe.


No comments:

Post a Comment