Saturday, November 22, 2014

KURSUS 3 HARI 2 MALAM..

Bismillahirrahmanirrahim...

Sudah 3 hari kursus berakhir baru dapat kesempatan update dalam blog..ala, kursus yang saya sedih-sedih pisah dengan suami tu, haha. Hari tu saya janji nak share siapa yang tersayang saya jumpa dalam kursus..jeng-jeng, kejap lagi gambar akan muncul..:)


Dewan tempat kami mendengar taklimat sepanjang program..



Ini view bandar KK dari bilik kami..tidur malam kami bertemankan kereta lalu lalang sepanjang 2 malam tu..



Ini pula view pada waktu siang..kat tepi tu sebenarnya laut..view yang sangat indah sebenarnya:)



My roomate, Pn. Syafa sepanjang program..kebetulan pula kami 1 PPD.



Inilah dia wajah tersayang yang dirindui..1st time jumpa dengan suel ni lepas dia kahwin hari tu. Alhamdulillah sama-sama berbadan 2..hehe



Sepanjang program inilah ahli barisan kami..semua 1 PPD.



Pn. Fairuz..ex roomate masa kat IPG dulu. Alhamdulillah juga sedang berbadan dua:)


Nyam-nyam yang sempat saya ambil gambar..yang tak sempat tu sebenarnya sebab excited tengok makanan sedap..haha

Syukur sangat walaupun kursus tu sebenarnya saya tak berapa nak happy sebab berjauhan dengan abang tapi alhamdulillah terubat juga dengan kehadiran teman-teman, lebih-lebih lagi dapat jumpa suel dan teman-teman IPG dan UniSZA yang dah lama tak jumpa..seronok sangat:) Harap dapat jumpa mereka semua lagi akan datang..biiznillah.

1 comment: