Tuesday, September 3, 2013

DESIGN BARU


Bismillahirrahmanirrahim...


Alhamdulillah masih berkesempatan untuk mencurah idea-idea kreatif bermain dengan pelbagai warna-warna indah..seronok sebenarnya bila dapat hasilkan sesuatu yang kita sangat minat apatah lagi bila dapat gabungkan pelbagai jenis warna untuk disatukan dalam sejenis pin..rasa sangat puas!


Tak mau tampil dengan design yang sama saja maka saya pun berusaha menghasilkan pin design baru..design ni dah ada pun di pasaran (bunyi macam bisnes besar je), tapi sebelum ni saya tak terfikir nak buat sebab ingatkan susah. Tapi bila berusaha cuba jaya sendiri, alhamdulillah saya dapat hasilnya:)


Sebelum ada yang baru mesti ada yang lama kan..jadi kita tengok dulu design lama yang terbaru yang telah ditempah dan dijual. Lepas tu baru tengok design baru pula yang juga telah saya pasarkan.


DESIGN LAMA



 















 













DESIGN BARU


 
















ps: Bila pakai aksesori yang comel,automatik diri pun terasa comel semacam..haha. Motif di sebaliknya- jom ramai-ramai pakai pin saya:)



0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP