Monday, July 8, 2013

BERHIJRAH

Bismillahirrahmanirrahim...

Akhirnya saya telah berhijrah ke blog yang baru..bukan saya tidak sayang blog sangkar mustika tapi nak buat macam mana, blog tu macam ada masalah.. saya cuba untuk atasi masalah tu tapi macam tu juga lah hasilnya. Kebetulan saya yang sudah berniat sejak sekian lama untuk ada blog yang baru, yakni menduakan blog sangkar mustika maka saya seolah-olah orang mengantuk disorongkan bantal bila blog tu bermasalah.. hehe.

Blog tu still ada dan saya bercadang untuk biarkan saja dulu buat masa sekarang ni.. masih rasa sayang sebab dah beberapa tahun bersama blog tu. Cuma memang saja nak berhijrah ke sini untuk memulakan pelbagai cerita baru secara lebih jujur, adil dan saksama.. hehe.

Semoga saya akan terus setia dengan rumah ini sebab walaupun semuanya hanya di hujung jari tapi dah nama pun hijrah memang ada sedikit cabaran dan dugaan perlu diatasi.. saya tidak mahu menyusahkan diri sendiri rasanya, so harap-harap saya akan setia:)

Oh, ya.. harap-harap saya juga akan lebih rajin menulis di rumah baru ni.. insyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP