Sunday, March 22, 2015

STROLLER UNTUK ZAHRAH

Bismillahirrahmanirrahim...

Dulu masa mengandung zahrah, kami suami isteri dah pernah survey stroller dan car seat. Tapi masa tu just survey je dan tak terfikir pun nak beli lagi. Kami sama-sama decide untuk beli lepas zahrah lahir, itupun ikut  keperluan..kot lah tak perlu kan.

Tapi pada usia zahrah dah lebih sebulan dan saya pula masih dalam pantang yang tak berapa sangat pantang, saya terpaksa juga keluar bersama zahrah sambil nak shoping beberapa keperluan yang mustahak..(konon). Dah lah bersalin caeserean,  zahrah pula makin berat naik lenguh tangan bila dukung. So..kami decide beli stroller untuk zahrah, demi memudahkan setiap urusan juga keselesaan zahrah bila keluar jalan-jalan..

Memandangkan kami bawa zahrah sekali masa nak mencari stroller, mudah untuk kami letak dia terus dalam stroller tu untuk tengok keselesaan dia macam mana. Akhirnya stroller my dear jadi pilihan zahrah..yeah!

Alhamdulillah Allah permudahkan kami selesaikan keperluan zahrah..murah je stroller ni. Harga asal dalam Rm289 lepas tu dapat offer untuk jenama my dear cuma perlu bayar Rm269 je..

Masa ni dah lepas try masukkan zahrah..nampak selesa je dia baring dalam tu :-)

Dah zahrah berkenan, cepat-cepat bayar sebab tak sabar nak sorong zahrah dalam tu..hehe.

Oh, ya..stroller ni ringan je dan pemegangnya boleh ubahsuai samada nak menghadap baby atau membelakang baby. Sesuai dipakai sehingga  baby berumur 3tahun. Kira ok lah kan..:-)

Dah ada stroller nampaknya rajinlah bawa zahrah jalan-jalan lepas ni..haha.

No comments:

Post a Comment