Saturday, March 15, 2014

LANGKAH BIJAK UNTUK NUTRISI YANG BAIK

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah akhirnya hasrat yang sudah lama terpendam sejak zaman anak dara lagi sudah terlaksana..saya akhirnya menjadi ahli Shaklee dan dah miliki set kesihatan yang saya inginkan. Yup..akhirnya dapat cantik dan sihat seiring dengan cara yang selamat dan semestinya halal dengan izin-Nya..syukur sangat.







Kalau ada sesiapa yang nak cuba atau dah lama nak guna produk shaklee tapi tak nak jadi ahli, boleh je guna id saya ni..boleh dapat lebih murah kalau beli dengan harga ahli..:)


Untuk set pertama shaklee yang saya guna, saya memilih set kesihatan penghadaman sebabnya dari dulu lagi saya memang ada masalah dengan penghadaman..perut selalu kembung berangin. InsyaAllah semoga Allah permudahkan segala usaha saya untuk sihat..




Antara produk dalam set ni:

  • PEPPERMINT - GINGER PLUS
  • ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
  • ALFALFA COMPLEX
  • HERB - LAX 

 Kebaikan set ni pula:
  • Melegakan sembelit
  • Meningkatkan kesihatan sistem penghadaman
  • Menyokong kesihatan usus
  • Membantu menyahtoksin badan
  • Membantu mengurangkan berat badan
  • Melegakan perut yang tidak selesa

 Jom sihat dan cantik bertepatan syariat bersama shaklee..:)

 


No comments:

Post a Comment