Monday, March 31, 2014

CUTI-CUTI SABAH

Bismillahirrahmanirrahim...


Kenapa rasa macam rajin semacam je update blog ye.. haha. Jangan dihairankan..bukan senang nak dapat Hana Farhana yang 'rajin' update macam ni.. haha. Kebetulan pula terajin semacam je dengan abang jalan-jalan kat Sabah ni maka rajin jugalah update blog..:)


RUMAH TERBALIK

Lokasinya di Tamparuli.. tepi jalan je. Nak masuk dalam tu cuma bayar RM 10 setiap seorang.. masa datang dengan abang kat rumah terbalik ni, dah masuk kali yang ketiga. Kesian dekat abang yang tak pernah pergi lagi.. terpaksalah saya menjadi pemandu pelancong pada abang.. hehe.










 Taman bunga yang terbalik..



 Ups! kami di tandas terbalik..






 Parking kereta terbalik..abang tu konon-konon nak tunjuk kuat, haha.



 Mango restaurant..yang penting ianya pilihan JJCM, haha.





REKREASI AIR MASJID BANDARAYA

Saja nak buat tabiat.. kami pun main lah benda alah ni. Selalu tengok je orang pusing-pusing keliling masjid, kali ni kami cuba sendiri.. haha. Rileks dan tenang je duduk atas tu.. paling penting dapat bagi kaki exercise sebab gerakkan benda tu kena guna kaki. Kalau tak silap bayaran untuk main rekreasi air ni dalam RM 5 kot.. tapi tak ingat sangat dah cuma yang pasti tak sampai pun RM 10. Sambil riadah air, sambil tengok keindahan masjid:)













Semoga dilapangkan lagi buat kami suami isteri ruang dan kesempatan untuk sentiasa bersama seperti ketika ini di masa akan datang.. amin ya Rabb.



0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP