Wednesday, December 23, 2015

AIR MENARI PADA WAKTU MALAM

Bismillahirrahmanirrahim...

Ok tajuk entri agak pelik..haha. Biarlah..asalkan kena dengan entri, lalala. Entri ni kesinambungan entri di 1B tu. Lepas balik dari 1B petang tu kami terus ke Tg. Aru, ke Perdana Park..abang dan zahrah belum pernah pergi so layankan je lah..

 Di tepi tasik yang menyala tu semuanya orang yang sedang tengok air menari ikut muzik..



 Tak berkelip mata zahrah tengok air bertukar-tukar warna tu







Perdana Park ni dibuka kepada umum setiap hari..sekeliling tasik tu ada trek jogging. Siang malam orang pergi jogging situ. Taman permainan untuk kanak-kanak pun ada.. Sambil jogging boleh dengar muzik sambil tengok air menari tukar-tukar warna. Anak-anak pun enjoy main kat taman.

0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP