Wednesday, April 22, 2015

SELFIE IBU & ANAK :-)

Bismillahirrahmanirrahim...

Entri ini dibuat dek kerana rasa geram yang amat pada zahrah..lalala :-)


Saya: zahrah pandang kamera ye sayang..
Zahrah: ok ummi..zahrah pandang lah ni (sambil lewa)


Saya: zahrah..pandang kamera tu.
Zahrah: ala ummi..tadi kan zahrah dah pandang..


Saya: zahrah..(teruskan dengan bebelan manja)
Zahrah: (saya tengah marah ni..ummi asyik suruh pandang kamera je)


Zahrah: zahrah dah pandang ni ummi..ok tak? (Muka terpaksa)
Saya: yeah..macam tu lah anak ummi :-) (sambil cium bertubi-tubi)

Nak dapatkan sekeping gambar pun kena posing banyak kali..haha. Geram sangat kat budak bambam tu :-)

2 comments:

  1. wahhh..comelll nya baby... kiut berselfie...
    salam kenal sis... kak follow :)

    ReplyDelete
  2. Haha..c bambam yg byk ragam tu :-)

    ReplyDelete