Saturday, August 16, 2014

SANAH HELWAH DUA PERMATA HATIKU:)

Bismillahirrahmanirrahim...

Saya sekalikan sahaja entri ni memandangkan agak sukar untuk saya update blog kebelakangan ni..bukan sukar apa pun, saya saja yang selalu tak larat dan rehat saja memanjang.. online pun sambil baring saja kadangnya. Maka di kesempatan yang ada ni saya satukan sahaja kisah hari lahir abah dan mak yang berselang sebulan. Abah pada 08 Julai masa puasa hari tu dan mak pula 08 Ogos masa raya baru ni.. hehe. Tengok gambar-gambar abah dulu lah baru mak.. ikut giliran:)

kek perisa keladi.. sedap juga lah. Nyam...


Sempat potong dan makan kek dulu sebelum abah bergerak ke masjid Solat terawih..

Masa rancang kek untuk hari lahir mak, saya terfikir nak tempah kek bentuk mesin jahit.. mak kan tukang jahit, mesti teruja kot kalau nampak kek bentuk mesin jahit dia. Puas lah saya google sana sini cari bentuk mesin jahit yang mudah tapi tak jumpa-jumpa. Akhir sekali saya cari bentuk beg saja.. perempuan kan sinonim dengan handbag, haha.

Taraa..kek perisa strawbery.


Sibuk je orang tu kan.. haha.

Ni lah bentuk beg yang simple tu.. boleh lah, haha.


Insan yang diraikan:)


Sempat suap-suap lagi tau.. haha


Kamilah birthday planner itu.. hahaha

Alhamdulillah tercapai hasrat saya meraikan kedua orang tua yang amat saya sayangi.. masa kecil-kecil mereka raikan saya, kini dah besar tiba masa saya raikan mereka pula. Semoga panjang umur mereka dapat melihat cucu-cucu dan generasi seterusnya serta dilimpahkan dengan kesihatan yang baik.. amin. 


No comments:

Post a Comment