Monday, February 17, 2014

OUR WEDDING (PART 3) - MAJLIS SANDING

Bismillahirrahmanirrahim...


Selesai sudah dua acara, acara kemuncak di siang hari iaitu majlis sanding kedua mempelai..masa ni baru dua mempelai disatukan lepas dipisahkan sekejap lepas nikah hari sebelumnya. Yeah..dapat jumpa en.suami dah..haha.


 Masa ni tengah tunggu en.suami sampai..



 Rombongan pengantin lelaki sampai





Bersama rakan setugas..cikgu dell (tuan punya canopy di kedua majlis)

 
 Ibu bapa saya yang tersayang:)
Mak dengan abah sambut tetamu di pintu gerbang


 Family belah saya..:)




 Kami bertolak ke rumah pihak lelaki..





 Dah sampai di tempat lelaki..






 Keluarga belah suami..


 Teman-teman suami..


 My bff..suel & azie:)




 Azie & suel tak nak lepaskan saya..haha























 


 Perjalanan cinta kami sudah bermula...


Alhamdulillah selesai sudah majlis kami..perjalanan bahtera kami sudah bermula, semoga kami berjaya mengharungi segala suka duka bersama hingga ke akhir hayat kami..amin.


Terima kasih yang tidak terhingga kepada seluruh keluarga kedua belah pihak yang banyak bertungkus-lumus sepanjang majlis kami..terima kasih juga kepada semua penduduk kampung yang banyak membantu juga kepada teman-teman yang sudi hadir walaupun kami tahu kalian juga ada komitmen masing-masing. Terima kasih buat suel dan azie yang sudi datang dari jauh-jauh walaupun tak sempat ikut ke rumah saya tempoh hari..saya kamu sangat-sangat!


Doakan kebahagiaan kami di dunia dan akhirat:)


No comments:

Post a Comment