Sunday, February 16, 2014

OUR WEDDING (PART 2) - MALAM BERINAI

Bismillahirrahmanirrahim...

Selesai akad nikah pada sebelah petang, malamnya majlis berinai pula..pihak lelaki di rumah lelaki dan pihak perempuan di rumah perempuan. Terpaksa berpisah sekejap, belum boleh duduk sekali..haha. Sanding pun berseorangan juga lah jawabnya.. majlis perkahwinan di Sabah memang camtu kalau nak tau.


 Mak andam saya kata muka saya lepas disolek malam tu dah macam pakistan belasan tahun..lalala





Tiba-tiba terselit gambar en.suami di sebelah sanaaa..
 

 Dup-dap sebelum keluar dari bilik..


 1 family yang sedondon ungu..





 Suku dari family..hehe


 Adik yang bertuah jadi photographer saya malam itu..







Selesai sahaja majlis sanding malam tu, dalam bilik tukar pakaian terus 1 badan kena lumur dengan bedak dan pakai inai di hujung jari kaki dan tangan..sabar je lah, haha. Orang kat dapur masak untuk majlis besar esoknya, saya pula sedap tidur awal dengan bedak dan inai di badan.. hehe. Next entri ialah wedding part 3..:)


0 comments:

Post a Comment

    © Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP